Livrare si plata

Livrare, Plata si Returnare

Livrarea in Romania:

Termenul de livrare este orientativ si se aplica doar produselor care se afla pe stoc in momentul depunerii comenzii. Pentru produsele care nu sunt pe stoc, termenul de livrare se scurge din momentul punerii in cos. Termenul exact de livrare se va comunica clientului dupa depunerea comenzii si nu poate fi mai mare de 30 de zile din momentul depunerii acesteia.

-Urgent Cargus. Coletul cu produsele comandate va ajunge la dumneavoastra in 24-48 de ore si costa aproximativ 25 lei. 

Transportul se realizeaza in deplina siguranta, curierul preia coletul si il aduce la destinatie in cele mai bune conditii. Plata se face prin RAMBURS, la primirea coletului. Veţi achita suma de plată agentului care vă va livra coletul.     In cazul in care locuiti intr-o localitate care nu are sediu Urgent Cargus va trebui sa platiti kilometri suplimentari(0,95 lei/km.)                                                                                                                                                                                         

-Posta Romana, prin Prioripost, iar coletul poate ajunge in 2-3 zile lucratoare, costul fiind de 23 lei, indiferent de localitate.

Avantajele trimiterii prin Curier Rapid:

• Livrare Sâmbăta în localităţile importante!
• Rapiditate - Livrarea se face în 24 ore / 48 ore în zilele lucrătoare ( Luni-Vineri | 10:00 - 17:00 ) 
• Comoditate - datorită livrărilor " Door to door"; 
• Siguranţă şi eficienţă;
• Verificare Online a statusului expedierii. Se poate verifica aiciVerificare AWB

PLATA PRODUSELOR

Plata se face RAMBURS, atunci cand primiti coletul, sau in cont bancar.

BROCART FASHION SRL

IBAN
RO58 RNCB 0141 0701 8952 0001
Banca Comerciala Romana, Galati,Romania.

curier rapid

Marimile 58,60 si 62 se lucreaza numai pe comanda cu un cost suplimentar de numai 150 lei pentru 58, 60 si

200 lei pentru marimea 62, si necesita achitarea unui avans de minim 200 lei. 

Orice marime personalizata( lucrata individual pe masurile clientului) are un cost suplimentar de 150 lei si necesita achitarea unui avans de minim 200 lei.

Orice produs realizat pe comanda nu se poate returna, dar il putem modifica daca este necesar. 

RETURNAREA PRODUSELOR

Pe ELYVO.ro, te bucuri de SCHIMBAREA SAU RETURUL produsului. Daca nu ai ales marimea corect, ai dreptul sa il schimbi cu alta marime sau chiar cu un alt model, sau sa-l returnezi, platind doar returul transportului, in valoare de 14 lei.      Bineinteles ca produsul nu trebuie sa fie purtat, parfumat, patat, sau deteriorat in nici un fel.

Va rugam ca prim pas sa ne anuntati telefonic sau prin email, sa ne spuneti problema dumneavoastra ca sa o putem rezolva in cel mai scurt timp ! Nu va faceti griji ! Orice ar fi se poate remedia ! 

Cazurile de schimb sau retur sunt foarte rare, mai ales daca va sfatuiti cu noi in privinta masurilor ! Acestea trebuie luate fix, fara a adauga centrimetri in plus. Produsele includ lejeritate, iar materialul cu elastan se poate intinde chiar si 6-8 cm.

Trimiteti coletul inapoi prin Urgent Cargus (tel 021.9330),achitati transportul( catre Brokart Fashion SRL), la adresa Str. Romana, nr. 166, Galati, tel 0744.539.380. Va trebui sa specificati cum doriti sa vi se returneze banii, in cont, prin virament bancar, sau prin mandat postal. In colet se va pune, langa produs, o coala A4 cu urmatoarele detalii:
- numele persoanei care a efectuat comanda;
- numele si contul bancar (IBAN) in care doriti sa vi se returneaze banutii, sau adresa pentru mandat,
- motivul returnarii;
- produsul/produsele returnat;


Banii vor fi trimisi inapoi in 7-10 zile lucratoare si numai dupa verificarea produsului returnat!

Numarul de telefon al curierului cu care  ELYVO livreaza coletele este 021.9330 sau 021.9282 (Urgent Cargus). 

Produsele se pot returna in maxim 10 zile calendaristice de la primirea coletului. 
In vederea returnarii produselor trebuie respectati urmatorii pasi:

- Produsele trebuie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;
- Nu trebuie sa poarte urme de purtare, parfum, deodorant sau alte deteriorari ( agatat, etc.)
- Trebuie sa contina etichetele si documentele cu care au fost trimise; 
- Cheltuielile transportului de retur vor fi suportate de catre client, chiar si in cazul in care se doreste altceva in schimb; 
- Este alegerea dvs daca doriti banii inapoi sau un alt produs.

SCHIMBUL DE PRODUSE

In caz ca se doreste altceva in schimbul produsului comandat, va rugam sa ne sunati ,sau sa ne scrieti pe email, pentru a stabili marimea, modelul pentru schimb si daca exista pe stoc. Apoi veti pune coletul la Urgent Cargus sau Posta Romana. Dupa primirea si verificarea lui noi vom trimite in loc produsul dorit. 

Dorim sa va asiguram de seriozitatea noastra, prin numeroasele recenzii si comentarii pe care le gasiti atat pe magazinul nostru online, cat si pe pagina de facebook si sa tineti cont ca firma noastra este producatorul acestor rochii si exista de 31 de ani ! https://www.facebook.com/brokart.fashion/

Ultimele noutati si promotii speciale

Te poti dezabona in orice moment. Pentru aceasta te rugam sa folosesti informatiile noastre de contact din nota legala.

Setari

0744.539.380

Meniu

Creaza un cont gratuit pentru a salva articolele favorite.

Autentificare

Creaza un cont gratuit pentru a folosi listele de dorinte.

Autentificare